TIPS KAYA & BERJAYA.

TIPS KAYA & BERJAYA.
.
Mamayu share sedikit tip untuk kaya dan berjaya yang dikongsi oleh seorang pelakon dan usahawan hebat Fizo Omar.
.
Amalkan tips ini inshaAllah istiqamah selama 40 hari anda akan rasa perubahan dalam hidup anda.
.
Jom sama2 kita share supaya lebih ramai lagi yang berjaya dan kaya dengan izin Allah. Teruskan beramal atas nama Allah yang Satu.

Sumber: www.pokli.com














Allah tidak pernah memungkiri janji.. Andai kita benar-benar ikhlas dan tawakkal kepada-Nya, Allah akan sampaikan bantuan dengan cara tak disangka.. (Talaq 2-3)
Mungkin, tak semua yang kita damba, Dia penuhi semua, tapi.. waktu kita rasa keseorangan, kita rasa macam dah tak ada jalan.. teruskan membina keyakinan, teruskan merayu dan mengharap kepada Tuhan.. tak ada yang mustahil bila Dia mengizinkan..
Bila permintaan kita dimakbulkan, itu bukan satu kejayaan yang perlu dibanggakan, tapi, ia sebenarnya satu permulaan, satu persediaan kepada sesuatu yang lebih besar yang perlu kita selesaikan. Mungkin, ia adalah persediaan kepada sebuah perjuangan, juga, jadikan ia laluan dan landasan untuk kita berusaha menyelesaikan tanggungjawab kita kepada orang.. antara kita denga Tuhan, ada hak-hak dan tanggungjawab yang wajib dan sunat ditunaikan. Tapi, sebelum kita menuntut hak kemanusiaan, kita dulu yang wajib penuhi hak orang lain ditanggung di bahu kita untuk menunai dan menjawapnya.. Kelebihan yang Allah beri kepada kita, ada tanggungjawab kita untuk penuhi hak orang lain pula..
Ya Allah, kami bersyukur atas setiap anugerah, bantu kami selesaikan setiap masalah.. permudahkan setiap langkah, iringi keberkatan dan hidayah, agar segalanya berakhir dengan falah, najah dan jannah... Amin...

Sabar And Solat, Semoga Allah Sayang.. jangan lupa... Smile And Shine

Comments

Popular Posts