MY EMPIRE FAMILY CARE


Assalamualaikum...

Alhamdulillah... setelah beberapa hari berfikir, mencari dan mencari.. Akhirnya mamayu dapat satu logo tetap bagi group naungan mamayu iaitu MY EMPIRE FAMILY CARE..

kenapa MEFC??

mamayu memilih nama ni atas dasar suka mempunyai keluarga yang besar.. dengan keluarga yang besar dapat memberi dan berbagi  lebih banyak lagi kasih sayang di antara kami... 

Misi utama MEFC adalah mengubah kehidupan keluarga kami dari biasa2 kepada LUAR BIASA...

Tujuan MEFC ditubuhkan adalah....
  • Membolehkan  mamayu berhubung secara terus dengan ejen2 MEFC, menyampaikan dan berkongsi pendapat untuk mencapai kejayaan didalam Shaklee.
  • Berkenalan dan merapatkan hubungan silaturrahim dalam keluarga shaklee yang mana rata2 kami tak pernah pun berjumpa secara empat mata, semua jalinan ukhwah hanya dialam maya..mudah2an jalinan silaturrahim ini berkekalan sampai bila2..
  • Group Ekslusif ini juga ditubuhkan supaya dapat memudahkan kami berusrah, berdiskusi, berkongsi idea dari segi marketing, biz strategy, motivasi, kerohanian, product sharing dan lain-lain.
  • Group ekslusif ini juga merupakan medium untuk menjana cas-cas positif.. jika ada pandangan, teguran sila terima dengan hati terbuka dan berfikiran positif.
 Apa yang best tentang MEFC?

MEFC ditubuhkan khas buat anak cucu Bisnes Mamayu.. Ianya merupakan group EKSLUSIF dan TERTUTUP khas buat anak bisnes yang register secara Sah dibawah mamayu.. Group ini juga dibuat khas untuk mereka memulakan bisnes SHAKLEE.. Banyak info yang akan anda dapat dalam group MEFC... Mereka yang berada dalam group ini bebas untuk mengambil..mengopy document-document yang mamayu sediakan bagi tujuan memulakan bisnes Shaklee..

Jika anda seorang yang sukakan cabaran, dan suka berdikari dan tahan ujian..anda boleh pergi lebih jauh lagi dengan pendapatan yang anda tak akan jangka dalam pemikiran.. Ramai yang dah berjaya... InsyaAllah group MEFC juga akan mencipta kejayaannya sendiri dengan ejen2 yang bersemangat waja..

Di bawah naungan MEFC kami juga dibimbing oleh secara ekslusif dari group JUTAWAN Muslimah yang mana diterajui oleh mamafaiz..feel free untuk meninjau blog moyang mamayu yer..untuk anda kenal siapakah beliau... hihihi.. dia sekarang menjadi sumber inspirasi mamayu atau lebih tepat lagi idola kami.. mudah2an dapat mengikuti jejak langkah beliau satu hari nanti.. ameennn....


Apa yang kami dapat jika kehidupan kami berubah 200%?

Pertama, dapat membantu keluarga menjana pendapatan sampingan.. 
Kedua, dapat mencapai impian masing2 yang selama ini tak terfikir pon dapat menggapainya..
Ketiga, kami kaum ibu tak rela hati meninggalkan amanah yang Allah beri semata2 tuntutan hidup yang serba mencabar ini.. dengan berniaga insyaallah.. hajat ibu2 yang ingin berpencen awal pasti tercapai..
Ke-empat, dengan pendapatan 4 hingga 5 angka pasti kami dapat membantu ramai lagi mereka yang memerlukan diluar sana... Rezeki yang diperolehi bukan milik peribadi.. ia perlu di kongsi..

Itu antara 4 perkara yang mamayu boleh senaraikan...dan ia, sebenarnya ada banyak lagi jika anda percaya rezeki yang Allah bagi itu Maha Luas..

Alhamdulillah, dengan adanya My Empire Family Care impian dan cita2 kami pasti menjadi realiti..

Mamayu percaya pada apa yg mentor mamayu katakan..
" Hidup Umpama SATU Perjuangan,
Hanya Yang Luar Biasa Akan Menang"


Macam mana nak join group ekslusif mamayu (MEFC)..???

Anda boleh emailkan nama, no ic, alamat surat menyurat, email, no telefon dan no akaun bank anda di citirahayu.ali@gmail.com beserta bayaran sebanyak RM75 di no akaun Maybank (164847049318- siti rahayu ali ) mamayu bagi tujuan pendaftaran pengedar sah Shaklee..

Selepas bayaran dibuat buat sila buat pengesahan pada mamayu di 012-7925153 (sms/wassap)

Anda akan terima sms pengesahan pendaftaran shaklee setengah jam kemudian.. 
dan selepas berjaya berdaftar dibawah naungan mamayu.. automatik anda berada di dalam group EKSLUSIF dan TERTUTUP My Empire Family Care.

"PERCAYA SEBELUM BERJAYA"

Comments

Popular Posts