Diari Hamil: My Baby

my baby ( 8 weeks 2 day )
Alhamdulillah....sebenarnya, kes dah lama sngat2 x update my blog adalah berpunca dr my future baby ni ler..hehehe...seriously, aku mengalami simptom2 alahan yg sangat2 teruk....badan aku mengalami dehydrate menyebabkan aku admitted selama 6 hari di Hospital Serdang...Sebanyak 22 botol air telah dimasukkan dlm urat sarafku ini....dan secara kebetulan my hubby tiada..outstation ker sarawak...kesian mommie... :'( x per lah..perkara dah lepas...jgn dikenang2...

Sekarang usia kandungan ku dah pon memasuki trimester ke-2..alahan dah kurang..dah start nak mkn  itu dan ini...sebulan berat badanku naik 3kg..mak aiiiii...mmg kena marah ngan cik misi la jwpnyer....siap tunjukkan aku carta perkembangan bayi yg sepatutnya...huhuhu...iyorlah cik misi...masa berat aku susut smpai berkilo2 x ler pulak kena marah...bila berat naik..kena marah pulok...hmmmm...

ni antara botol yg ke-10 ari ke-3 admitted


Comments

Popular Posts