MY WEDDING STORY: PAPER BAG GOODIES

Arini wassap En.Tunang...ajak dia temankan saya pegi Central Market...bila dia jwp ok...so, kenalah tggu cinta hati saya tu dtg opis..kami sama2 nak naik lrt dr stesen lrt bukit jalil jek...dgn cuaca yg agak mendom dan pasti ujan..kami setuju naik tren utk ker CM..bukan apa, x la penat mengharung lautan kete nnti...

Okay, pegi CM, survey barang-barang yang boleh dijadikan door gift....lepas satu gerai ke satu gerai kami jelajah...kami berdua decide nak tempah fridge magnet untuk dihadiahkan kpd tetamu yang hadir masa resepsi kami nnti...lepas dah deal brapa jumlah yang hendak d tempah n brapa bayaran yang perlu d buat...Pastu, aku ajak g mydin usj semata-mata nak beli paper bag untuk diletak doorgift kami nnti...Kesian..dia penat sngat...tp, d sebabkan tak der sapa nak temankan aku...dia ikotkan jugak....

kos untuk paper bag cap gerai  saiz 5s (100pcs) 5 x rm3.20 = RM16
plastik bag untuk isi biskut  [saiz 4x6] (100pcs) 5 x RM3.40 =RM17
                                                                       jumlah      = RM33

Wahh!! jimatnyer...kan bagus klau semua pon murah cmnie...





contoh paper bag yang aku beli... :D

Comments

Popular Posts