SIAPA YANG MEMERLUKAN VITALEA SHAKLEE






Alhamdulillah.. pagi nie dah ambil 2 biji vitalea... selain memberi tenaga tambahan pada mamayu.. ia turut membantu menambah kandungan hb mamayu juga.. tanpanya kadang-kadang buat diri mummy ni pening.. mungkin kerana kandungan hb yang rendah... ia sangat bahaya buat ibu hamil macam mamayu juga.. 


Sejak amalkan multivitamin shaklee sepanjang kehamilan ini.. syukur.. statistic hb mamayu maintain berbanding hamilkan mirza dulu... sebab dulu lambat kenal shaklee.. hehe

Ibu-ibu yang mengandung dan menyusukan anak, sangat digalakkan mengamalkan pemgambilan vitalea kerana kepentingan zat dan vitamin serta keperluan zat besi oleh si bu dan ianya juga penting untuk tumbesaran anak.

Siapakah lagi yang Memerlukan Multivitamin; 

♡ Individu dewasa yang mementingkan kesihatan dan kecergasan tubuh jangka panjang
♡ Individu yang tidak lengkap diet hariannya
♡ Individu yang ingin meningkatkan sistem imun
♡ Remaja yang sedang membesar
♡ Wanita yang mementingkan kesejahteraan kesihatan mereka
♡ Lelaki - semua peringkat umur dewasa lelaki
♡ Individu yang menopous

Vitalea juga banyak membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari segi akarnya, membantu mencegah penyakit tiroid @ beguk ( penyakit tiroid ini terjadi kebiasaanya kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam vitalea. selain itu juga, ia adalah antara supplement terpenting untuk diet atau slim yang mana kalau kita kurang makan namun pengambilan vitalea ni banyak membantu memberi badan rasa bertenaga, tidak lesu dan menjadikan kulit sentiasa tegang.

Alhamdulillah.. bulan ni bulan PROMOSI VITALEA SHAKLEE.. 

Pada yang ingin mendapatkannya.. jangan segan silu tanya mamayu yer..

Your trusted SID
012-7925153
Mamayu

Comments

Popular Posts