Pengedar sah SHAKLEE

Alhamdulillah, bermula bulan November..saya telah memulakan satu lagi cabang bisnes kecantikan dan kesihatan...iaitu SHAKLEE...

Mengapa Shaklee??

Sebenarnya saya sudah mengenali produk SHaklee sejak tahun 2006 lagi...tp, pada masa itu agak sukar bg pengedar hendak membuat promosi..ini kerana, dunia internet pada waktu itu belum meluas lg...

Kini, setelah sekali lagi saya saya diperkenalkan dengan produk Shaklee...hati terus membuak2..tp, oleh kerana faktor kekangan saya abaikan dahulu...

Bermula pada bulan November...hati saya menjadi nekad untuk menjadi pengedar Shaklee dengan memulakan set ibu hamil trimester 2 & 3...

Set pertama yang di ambil oleh saya - SET HAMIL TRIMESTER 2& 3



Apabila anda memilih shaklee...yakinlah dengan tiga perkara-

ia sentiasa SELAMAT , BERKESAN dan SEMULAJADI





im your SHAKLEE Independent Distributor

Siti Rahayu Ali
ID SHAKLEE : 1078965
SMS/WASSAP: 016-3441815
EMAIL: ayu_aisya06@yahoo.com

Comments

Popular Posts