Lamaran dari Tv AlHijrah...

Assalamualaikum... subhanallah...di petang jumaat yang indah ini..mamayu terasa mahu share berita baik kepada kawan2 blogger semua..

Pada Sabtu pagi yang damai...mamayu telah menerima satu wassap yg tidak dikenali.. Selesai membaca wassapnya... hati mamayu berdebar2 dan terus mengucapkan syukur yang tidak henti2 dan berkongsi perkabaran ini kepada suami tercinta..keluarga tersayang...mohon diberi pandangan sama ada perlu ker mamayu menerima tawaran ini atau tidak.



Rasa sangat berbelah bagi... Tapi hati kuat supaya terima tawaran ini... Suami, mak, mak mertua dan adik beradik semua memberi respon positif agar mamayu terima tawaran ini.

dengan lafaz Bismillah...dan setelah mohon petunjuk dr Allah swt..kebetulan waktu tu belum zohor lg..mamayu solat sunat dan mohon diberi jawapan. dan yakin ini adalah rezeki dari Allah.. rezeki yang dia hendak beri kepada hambanya. dan aku yakin ini bukanlah disengajakan... pasti ada hikmahnya yang aku sendiri tak tahu...

Ya Allah, semoga semuanya dipermudahkan.. dan sekarang, mamayu sedang prepare beberapa perkara sebelum tiba tarikh yang ditetapkan... mohon kawan2 doakan mamayu yer...agar percakapanku, peneranganku semasa slot tersebut selancar2nya..

Aku anggap ini bukan sahaja rezeki yang dia beri..tetapi peluang yang tidak sepatutnya aku lepaskan begitu sahaja.. dan ia juga aku anggap peluang paling istimewa yang tak akan dapat aku lupakan..
insyaallah..

Comments

Popular Posts